پرستار خصوصی در منزل

پرستاری از بیمار در منزل : خدمات نگهداری از بیمار در منزل و مراقب از مریض با هدف زیاد شدن رفاه و آسایش خانواده‌های بیماران و همچنین مریض ارائه می‌شود.

پرستاری از مریض و مراقبت از مریض در منزل یا بیمارستان به مدت طولانی و با شرایط سخت مسئولیت بزرگی را برای خانواده بیمار به وجود می آورد.

استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل به شما این اطمینان را خواهد داد که پرستاری با تجربه و آموزش دیده به خوبی از بیمار شما مراقبت خواهد نمود.

شما می‌توانید جهت بهرمندی از خدمات ما و درخواست پرستار با یکی از شماره‌های شرکت تماس بگیرید و در خواست پرستار روزانه ،ساعتی یا شبانه روزی خود را درج نمایید.

ولی هزینه پرستاری از بیمار در منزل چطور محاسبه می‌شود.

پرستار بیمار در منزل

یک پرستار در خانه می‌تواند تفاوت بین استرس و آرامش را نشان دهد، او با اطمینان دادن به همه اعضای خانواده در این که نگهداری مریض به برترین نحو در حالا انجام می‌باشد آرامش میدهد.

برنامه‌های مراقبت شخصی مقابله با مشکلات روزانه ناشی از بیماری ام اس و نگهداری بیمار با همراهی پرستار بیماری که از یک مرکز خدمات مراقبتی استخدام می نمایید می‌تواند راحت تر باشد.

ایشان با درست کردن یک برنامه مشخص که برای رفع نیاز‌های مریض مفید باشد می‌تواند در پایان زمینه‌ها به شما یاری بکند.

خدمات ارائه شده بوسیله پرستار برای نگهداری مریض شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • رفت و آمد به قرار ملاقات درمانی و گروههای حمایت از ام اس
  • تهیه وعده‌های غذایی مغذی و یاری در خوردن غذا
  • انتقال از تخت به صندلی چرخدار در گونه نیاز
  • حفاظت از پوست در برابر اصطکاک، فشار و گرمای بیشتر از حد، رطوبت، و یا خشکی
  • راهنمایی در استفاده از توالت، حمام نمودن، پانسمان و نظافت
  • یاری برای رسیدن به برترین حالت در وقت استراحت در رختخواب
  • یادآوری مصرف دارو و امنیت شخصی
  • یاری در کارهای در حالا اجرا، و برنامه ریزی امور
  • ارائه گفتگوی دوستانه و حمایت عاطفی
  • تشویق و برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای اجتماعی و ورزش

نگهدار بیمار با گرفتن کمک

اکثر بیماران مبتلا به ام اس یار دارند که تا حد امکان در خانه بمانند که این برای آنان زیاد مفید می‌باشد. اعضای خانواده که یار دارند تا حد امکان نگهداری مریض را انجام بدهند و او را حمایت کنند، اغلب پس از مدتی به خاطر کار فراوان خسته می‌شوند.

استخدام یک فرد از مراکز خدمات مراقبتی زندگی را برای همه بهتر می‌کند آسودگی از استرس که با استخدام فردی خارج از خانه به انسان دست میدهد.

نه تنها برای اعضای خانواده که تلاش دارد برترین و مثبت ترین نگرش را داشته باشد، بلکه برای فرد مریض که دوست ندارد که دوستانش،اطرافیان و همکاران زحمت زیادی بکشند.

هم باعث خوشحالی می‌باشد.چون زندگی با فرد مبتلا به ام اس پر استرس است قدم هایی در جهت کم نمودن استرس برای افراد درگیر می‌تواند زیاد مفید باشد.

هزینه پرستاری از بیمار در منزل چقدر است؟

قیمت مراقبت از مریض چطور تعیین می‌شود؟ هزینه همراه بیمار در بیمارستان چقدر است؟ این‌ها معمولا پرسش هایی هستند که هر فردی که درخواست پرستار میدهد به ذهنش می رشد.

نرخ و هزینه پرستار مریض در منزل بوسیله نظام پرستاری و وزارت بهداشت تعیین می‌شود. ولی وابسته به شرایط مشتری و مریض هزینه‌ها متفاوت می‌شود.

در حقیقت کارشناس پرستاری که خود دارای مدرک پرستاری است؛ هزینه مراقبت از مریض در منزل یا بیمارستان را بر اساس درخواست مشتری و نرخ اتحادیه محاسبه می‌کند.

باتوجه به نوع درخواست مشتری، دستمزد پرستار بصورت ساعتی، روزمزد یا بصورت ماهیانه و ثابت تعیین می‌شود.

ولی چرا پرستاری از مریض در منزل مقرون به صرفه تر است؟

استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل مزیت‌های بسیاری برای خانواده‌ها دارد.

پرستار مریض در منزل به خوبی می داند چطور از مریض شما مراقبت بکند و روند بهبودی و انگیزه مریض به زندگی و حس پسندیده را زیاد شدن دهد.

شما با استفاده از آموزش‌ها و تجربیات پرستار مریض در منزل می‌توانید این دوران سخت را پشت سر بگذارید.

بدون شک مراقبت و نگهداری از مریض در منزل فشار مضاعفی را بر خانواده‌ها اضافه خواد نمود.

بنابراین تمامی خانواده هایی که از خدمات پرستار مریض در منزل استفاده کرده‌اند رضایت خود را از این انتخاب به ما اعلام کرده‌اند.

مزیت مهم دیگر در پرستاری از بیمار در منزل

• مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات پرستاری در منزل علاوه بر زیاد شدن آسایش و رفاه خانواده، کاهش قیمت‌های مراقبت از مریض به یک قیمت ثابت ماهیانه خواهد بود؛

زیرا بسیاری از خانواده‌ها برای دریافت خدمات درمانی همچون تزریقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسیب دیده و … مکررا می‌بایست به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کردند.

قیمت رفت و آمد و همچنین قیمت ویزیت و درمان باعث شده می‌باشد تا مشتریان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را زیاد به صرفه و پرفایده بدانند.

پرستاری از بیماران درمنزل

• پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده‌ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر منزل از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد، همچنین خدمات پرستاری منحصراً به مریض شما در طول شبانه روز ارائه می گردد.

همراه شما آماده خدمات رسانی در زمینه‌های ویزیت پزشک در منزل ، نگهداری از بیمار در منزل ، تزریقات در منزل ، پرستاری از کودک ، پانسمان در منزل و … به شما همراهان گرامی می‌باشد.

جهت مشاوره و هرگونه سوال با شماره تماس‌های درج شده در صفحه اصلی تماس حاصل فرمایید.

مرکز خدمات پرستاری در منزل همراه شما آماده خدمات رسانی در زمینه های :

خدمات پرستاری در منزل ،  خدمات پرستاری در بیمارستان ، خدمات پزشکی در منزل ، خدمات پرستاری از سالمند در منزل ، خدمات پرستاری از بیمار در منزل ، خدمات تزریقات در منزل ، خدمات فیزیوتراپی در منزل ، خدمات نگهداری و پرستاری از کودک در منزل ، خدمات همراه در بیمارستان ، خدمات پانسمان در منزل ، خدمات پرستار icu در منزل ، ویزیت پزشک در منزل ، خدمات درمانی در منزل ، خدمات کاردرمانی در منزل ، خدمات سرم درمانی در منزل ، خدمات رادیولوژی در منزل و … آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

————————————————

مطالب مرتبط:

خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان – خدمات پزشکی در منزل مرکز خدمات پرستاری همراه شما

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *